Apskaitos tvarkymas

Apskaitos tvarkymas

1

Aptarimo pokalbis

Susipažįstame su kliento situacija ir išsiaiškiname norus.

2

Apskaitos tvarkymo analizė

Išanalizuojame kliento apskaitos procesus ir pateikiame geriausią sprendimą.

3

Sutarties tvirtinimas

Pasirašome paslaugų teikimo sutartį ir pasiruošiame atlikti užduotis.

4

Suteikiama apskaitos paslauga

Rūpinamės kliento apskaitos tvarkymu.

Apskaitos tvarkymas

Jeigu turite UAB, MB, Individulią įmonę, VŠĮ ar Asociaciją, net jeigu esate ūkininkas ar vykdote veiklą pagal pažymą - Jums reikalingos apskaitos tvarkymo paslaugos. Žinoma, apskaitos tvarkytojas nėra privalomas įstatymu, tačiau kaip visi žinome, pačiam pasirūpinti visais apskaitos klausimais dažnai yra neįmanoma. Reikia būti tos srities specialistu, kad nuolat sekti PVM, GPM ar pelno mokesčio įstatymus. Apskaitos tvarkytojai praleidžia daug laiko gilindamiesi į šių įstatymų subtilybes. Pasirinkus ELV apskaitos tvarkytoją sutaupysite laiko ir galėsite užsiimti savo verslu, o ne vien apskaitos tvarkymu.

Profesionalumas

Kokybiškai atliekame savo teikiamas paslaugas.

Patikimumas

Visuomet atliekame visus numatytus darbus.

Efektyvumas

Bendravimas vyksta sklandžiai ir darbai įgyvendinami numatytu laiku.

Patirtis

Nuolat giliname savo žinias, todėl darbus atliekame kokybiškai.

Patogumas

Jūsų verslui netenka susidurti su papildomais apskaitos rūpesčiais, nes viskuo pasirūpiname už Jus.

Individualu

Prisitaikome prie individualių verslo poreikių.

Kaip viskas vyksta?

Pasirašoma sutartis, suteikiami įgaliojimai. Iš mūsų pusės priskiriamas apskaitos tvarkytojas (-a). Atsakingas už tą įmonę apskaitos tvarkytojas parašo klientui prisistatymo laišką, taip pat nusiunčia kliento atmintinę. Taip prasideda bendradarbiavimas. Pagrindinis bendravimas tarp kliento ir apskaitos tvarkytojo vyksta elektroniniu paštu.

Dažniausiai atliekamos finansinio pobūdžio užduotys:

Pajamų ir išlaidų registravimas – sekami visi įmonės finansiniai sandoriai, tokie kaip pardavimai, pirkimai, sąskaitos faktūros ir pan.

Mokesčių apskaita – teisingas mokesčių apskaičiavimas ir deklaravimas pagal įstatymus.

Ataskaitų rengimas – paruošiamos įvairios finansinės ataskaitos (balansai, pelno/nuostolio ataskaitos).

Dokumentų archyvavimas – užtikrinama, kad visi buhalteriniai dokumentai būtų tinkamai tvarkomi ir saugomi pagal įstatymus.

„Pradėjus bendradarbiauti su Egle Levinskiene, t.y su visa UAB „ELVprojektai“ komanda, mūsų verslo sprendimai pagreitėjo. Gera su jais bendradarbiauti.“

„Dirbame su Egle ir jos komanda nuo 2012 metų, niekada nepasigailėjome pasirinkę būtent Juos.“

„Yra bendrų klientų kuriems smagu pagelbėti kartu su UAB ELV projektais.“

„Patinka, kad UAB ELV projektuose dirba visa komanda, ne vienas žmogus, tai pasijaučia būtent tada kai tenka pildyti įvairias paraiškas, ar subsidijas dėl karantino.“

„Eglė mane nuoširdžiai stebina – ji visuomet žino naujausius įstatymų ir jų pakeitimus visais buhalterinės apskaitos klausimais.“

Nerijus Jankauskas, BSS IT

Algimantas Leikus, STORSISTEM

Rinaldas Viliušis, Advokatas

Valdonė Šiaudikienė, Patalynės rojus

Ernestas Jankauskas, ITMA LT

Turite klausimų apie apskaitos tvarkymą?

Susisiekime ir išspręskime Jūsų iššūkius.

Sveiki! Ko norėtumėte paklausti?